حوزه امور
اجرایی:
1- شرح وظایف: شرکت در جلسات
مربوط به واحد شغلی
-
انجام هماهنگی های لازم در خصوص تشکیل جلسات در راستای وظایف شغلی
-
انجام هماهنگی های لازم با کمیساریا در خصوص اعزام تیم های سیار به
شهرستانها و مراکز بازگشت و خروج مرزی
-
انجام هماهنگی های لازم با شرکت حمل و نقل طرف قرارداد طرح بازگشت در
راستای تامین وسائط نقلیه
-
انجام هماهنگی های لازم با مسئولین دفاتر امور اتباع و مهاجرین خارجی
شهرستانها و مراکز بازگشت و خروج مرزی در راستای بازگشت مهاجرین
-
انجام هماهنگی های لازم در راستای اجرای دستور العمل ها و بخشنامه های
ارسالی از وزارت کشور
-
نظارت بر حسن انجام امورات طرح بازگشت در مراکز بازگشت و خروج مرزی و دفاتر
اتباع شهرستانها
-
بازدید مستمر از اردوگاه های بازگشتی و خروج مرزی
-
بررسی و پیگیری نیازمندیها و مشکلات مراکز بازگشتی و خروج مرزی و تلاش در
راستای مرتفع نمودن آنها
-
ارزیابی و رتبه بندی عملکرد شهرستانها در راستای فعالیت های انجام گرفته در
زمینه بازگشت
-
انجام امورات مربوط به نقل و انتقالات بین استانی و داخل استانی
-
ارائه گزارشات ماهیانه و هفتگی
-
تهیه گزارشات لازم از فعالیت های واحد مربوط جهت ارائه در جلسات و اداره
مربوطه
-
تنظیم و ارائه برنامه کاری زمانبندی شده با وظایف تعریف شده
-
داشتن همکاری لازم با پرسنل واحدهای ذیمدخل در راستای وظایف کاری تعریف شده
چه در سطح اداره کل و ادارات سایر استانها و شهرستانهای استان
-
انجام کلیه امورات مربوط به بازگشت ، ساماندهی و امکان و ارائه پیشنهادات و طرحهای موثر در افزایش روند
کار
-
شرکت در جلسات مربوط به نقل و
انتقالات
-
برنامه ریزی و انجام هماهنگی های لازم در خصوص ایجاد برنامه های آموزش در
راستای وظایف شغلی محوله
-
انجام سایر امور ارجاعی مربوط در صورت لزوم