یکشنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۲
سرویس : اخبار برگزیده
کد خبر : ۱۱۱۴۴
گزارشگر : ۱۵۷۴
سرویس اخبار برگزیده
استاندار:

حضور مدیران در میدان؛ مشکلات مردم را حل می کند

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این میثاق دولت سیزدهم است که مدیران حتماً از جنس مدیران جهادی و میدانی باشند، گفت: بازدیدهای میدانی و حضور مسئولان در میدان؛ بسیاری از مشکلات مردم را حل می کند.

حضور مدیران در میدان؛ مشکلات مردم را حل می کند
(یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱) ۱۱:۳۲

به گزارش روابط عمومی استانداری؛ حسین مدرس خیابانی "استاندار" در نشستی که به منظور ارزیابی عملکرد «میز خدمت» دستگاههای اجرایی برگزار شد، بیان داشت: هدف از استقرار میز خدمت علاوه بر تسهیل دسترسی ارباب رجوع در هنگام مراجعه به ادارات این است که؛ مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز از اتاق های کارشان بیرون بیایند و در مکانهایی مستقر شوند و به مطالبات مردم پاسخگو باشند.

وی افزود: از جنس با مردم بودن و در میان مردم بودن، مصداق حرکت جهادی و میدانی مدیران است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دستگاه‌هایی که در میز خدمت حضور دارند، حتماً ارزیابی شوند و دستگاه‌هایی که مردم بیشترین رضایتمندی را از عملکرد آنان دارند، مورد تشویق قرار بگیرند.

حسین مدرس خیابانی بیان داشت: سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی و تاکید ریاست جمهوری، پاسخگویی به مطالبات مردمی است و میز خدمت نیز به منظور پاسخگویی به خواسته های مردم ایجاد شده، باید در تمامی شهرستان‌های استان مستقر تا به مطالبات مردمی پاسخ داده شود.

وی یادآور شد: الگوی موفق میز خدمت در مرکز استان باید به شهرستان‌ها هم تسری داده شود به ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان که مردم بیشتر با آن سروکار دارند.

استاندار همچنین تاکید کرد: حضور میدانی تکلیف ما مدیران است و مسائلی که از نزدیک می بینیم، نسبت به اطلاعاتی که از طریق نامه و گزارش کتبی به ما می رسد و بعضا غیر واقعی و جهت دار هم است، تفاوت اساسی دارد.

رئیس شورای اداری سیستان و بلوچستان گفت: به منظور آشنایی با مشکلات و مسائل مردم از شمال تا جنوب استان، پراکندگی حضور مدیران و معاونین استانداری باید در همه نقاط استان باشد.

وی بیان داشت: تلاش شود؛ علاوه بر میز ثابت مستقر در دستگاههای اجرایی، میز خدمت در مرکز استان و شهرستان ها حداقل هر ماه یکبار نیز در محل مساجد به عنوان پایگاههای دینی و دفاع از ارزشهای انقلاب و نظام با اولویت مصلاها به ویژه در روز جمعه که مردم در نماز جمعه حضور دارند، تشکیل شود.

استاندار تصریح کرد: افراد مستقر در میز خدمت برای پاسخگویی به مطالبات مردم؛ شخص مدیرکل، معاون و یا افراد مطلع، ثابت و دارای اختیار کافی باشند.

انسیه قیاسی مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری نیز در این نشست گفت: از تعداد ۵۳ دستگاه که مورد ارزیابی قرار گرفته اند؛ ۱۷ دستگاه به میز خدمت حضوری و الکترونیکی مجهز بودند، تعداد ۱۵ دستگاه فقط میز خدمت حضوری داشتند و ۲۰ دستگاه نیز میز خدمت نداشتند.

وی گفت: از میان ۱۷ دستگاه دارای میز خدمت؛ ادارات بهزیستی، شرکت شهرک های صنعتی، بیمه سلامت و شرکت گاز شرایط مناسب تر و عملکرد بهتری داشته اند.

تعداد بازدید : ۱,۱۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید